Αλήθεια 5 λεπτών – Δυνατότερη από τη προπαγάνδα χρόνων

Με πήρε η μάνα μου τηλέφωνο τις προάλλες και μου είπε ότι μόλις είχε μιλήσει ο πρόεδρος του Αστέρα Εξαρχείων ,ο Ανδρέας  Μαζαράκης.

Εγώ δε βλέπω τηλεόραση πια αλλά μου έκανε εντύπωση το πόσο ευχαριστημένη ήταν η μάνα μου ..” επιτέλους κάποιος μίλησε όπως έπρεπε να μιλάνε όλοι..τουλάχιστον οι αριστεροί..”

Έψαξα λοιπόν και εγώ και το βρήκα το απόσπασμα. Χωρίς άλλα σχόλια..

Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα

Posted on 02/02/2011, in Απόψεις / Θεωρίες and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

