Μια Μέρα στο Τσίρκο..

Έκθεση ιδεών του μαθητή της Β’ Δημοτικού Stoned Sparrow..

Σήμερα ο μπαμπάς είχε ρεπό από το γραφείο και αποφάσισε να κάνουμε μια ψηφιακή βόλτα στο Τσίρκο της Συναίνεσης..Τον αγαπάω το μπαμπά και τις ιδεές του γιατί συνήθως περνάω καλά οταν παίζουμε μαζί..Έβγαλα και φωτογραφίες!! Σήμερα όμως η

Ένας απ' τους κλόουν

ιδέα του ήταν χαζή.. Κατ’ αρχήν αυτό το τσίρκο είχε παρουσιαστές κάτι κλόουν που δεν ήταν πολύχρωμοι αλλά φορούσαν γκρί και μαύρα κουστούμια και ταγέρ.. Άσε που έλεγαν συνέχεια ότι ξέρουν τί θέλω και τί είναι καλό για μένα.. Εγώ ποπ-κορν ήθελα όχι συναίνεση, τελοσπάντων λέω ο μπαμπάς θα ξέρει.. Αυτοί οι κλόουν έλεγαν κάτι πολύ ωραία αστεία πρέπει να πώ.. Ότι τους νοιάζει να είμαι καλά εγώ και η χώρα, ότι είναι αντικειμενικοί και περιγράφουν γεγονότα, ότι κάνουν σκληρή κριτική στους ακροβάτες και τους σαλτιμπάγκους.. Γέλασα πολύ αλλά βαρέθηκα γρήγορα και ο μπαμπάς με πήγε να δω αυτούς τους σαλτιμπάγκους και τους ακροβάτες μήπως και περάσω καλύτερα.. Α, να μην ξεχάσω να σας πώ ότι αυτοί οι κλόουν μαζί με όλα τα άλλα διάλεγαν και ποιός σαλτιμπάγκος είναι καλύτερος για μένα,  για να μην διαλέξω εγώ και κάνω κανένα λάθος..

Ο Αρχι-Σαλτιμπάγκος

Οι σαλτιμπάγκοι και οι ακροβάτες είχαν πιο πολύ πλάκα.. Κάνανε συνέχεια τούμπες κι όσο τις κάνανε λέγανε κι αστεία.. Καλά τα ίδια με τους κλόουν αλλά και πάλι θέλει ταλέντο να λες αστεία και να κάνεις ακροβατικά μαζί.. Ίσως γι αυτό να πέφτανε συνέχεια βέβαια αλλά δεν πειράζει, εγώ πάλι γελούσα.. Ο μπαμπάς είπε να μη γελάω γιατί το νούμερο είναι σοβαρό και κινδυνεύει η χώρα αλλά εγώ δεν άντεχα και για να μη με μαλώσουν οι κλόουν και οι σαλτιμπάγκοι μαζί ο μπαμπάς μου φώναζε.. Ο μπαμπάς είπε ότι μπορεί να μαλώνουν στην παράσταση αλλά αν τους πεις ότι δε τους θέλεις πια σε μαλώνουν γιατί είσαι κακό παιδί.. Κι επειδή έρχονται και Χριστούγεννα και θέλω να πάρω δώρο, φύγαμε..

Ένας Ζογκλέρ

Μετά ο μπαμπάς με πήγε να δω κάτι ζογκλέρ που λέει αυτοί θέλουν να φύγουν αυτοί οι σαλτιμπάγκοι και να λένε άλλα αστεία οι κλόουν αλλά αυτοί οι ζογκλέρ σήμερα δεν μπορούσαν να κάνουν ζογκλερικά όπως άλλες μέρες γιατί λέει δεν συνεργαζόταν οι θεατές.. Να σας πω την αλήθεια εμένα πάντα βαρετά μου φαινότανε αυτά τα ζογκλερικά αλλά ο μπαμπάς λέει ότι τα παλιά τα χρόνια που οι ζογκλέρ είχανε πιο ωραία κόλπα που άρεζαν στα παιδάκια ήταν πολύ πιο καλά.. Δεν ξέρω εγώ είμαι μικρός..

Ε, επειδή βαρέθηκα κι εκεί μετά είδαμε τα ζώα.. Τα ζώα ήταν πολλά και διαφορετικά.. Πιο πολύ εντύπωση μου έκαναν αυτά που μιλούσανε με τους κλόουν και χειροκροτούσαν τους αρχι-σαλτιμπάγλους για να τα ταϊζουν.. Μου έκαναν εντύπωση γιατί μπορούσαν να λένε και αστεία.. Τα ίδια κι αυτά αλλά ζώα είναι δεν περιμένω και πολλά..

Τα ΖώαΓια να πώ την αλήθεια η βόλτα στο Τσίρκο θα ήταν αδιάφορη αν δεν είχε και άλλα παιδάκια και το μπαμπά.. Αυτά είχαν το πιο πολύ ενδιαφέρον.. Κάποια που τους άρεζε το τσίρκο παρακολουθούσαν με κομμένη την ανάσα αλλά δεν καταλάβαιναν τα αστεία.. Χαζοί θα είναι, είπα στο μπαμπά.. Σε κάποια άλλα άρεζαν τα αστεία και τα καταλάβαιναν αλλά δε γελούσαν για να μη χαλάσει το τσίρκο γιατί έχουνε βγάλει λεφτά απ’ αυτό, είπε ο μπαμπάς.. Ο μπαμπάς απο την άλλη με έβαλε σε σκέψεις.. Κάλα μια μέρα άδεια είχε και διάλεξε να πάμε σ’ αυτό το τσίρκο;; Παλιά είχε πιο πολύ πλάκα.. Τον ρώτησα.. Μου είπε ότι αυτό το τσίρκο έπρεπε να το δούμε και γι’ αυτό είχε και τόσο πολλά παιδάκια, γιατί οι κλόουν, οι σαλτιμπάγκοι και τα ζώα μας είπαν ότι πρέπει να φοβόμαστε ότι αν δεν πάει καλά το τσίρκο θα πάθουμε μεγάλη ζημιά όλοι μας.. Τελικά και ο μπαμπάς είναι βλάκας.. Σιγά μη φοβηθώ εγώ για το τσίρκο το δικό τους.. Είπα στο μπαμπά να κάνουμε δικό μας πιο ωραίο τσίρκο.. Δε θέλει, μάλλον βαριέται, είναι και που συνήθισε, φοβάτε και λίγο..

Εγώ πάντως μπαμπά, σ’ αυτό το τσίρκο δεν πάω ξανά..

Posted on 03/11/2011, in Ανεξαρτησία στην κοινωνία, Δημόσιος Χώρος, Κοινωνία, Πολιτική and tagged , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

