Insomnia

Έχω μια βδομάδα να κοιμηθώ. Ένα φάντασμα πλανάται πάνω από το κρεβάτι μου. Το φάντασμα της ακυβερνησίας. Θα κάνει κυβέρνηση ο Άλεξ Τσίπρεζ; Θα απαντήσει ο σύλλογος προστασίας απόρων κορασίδων «Judith Butler» στο κάλεσμα του για κυβέρνηση αριστεράς; Κι ο Φώτης-Φανούριος Κουβέλης – «Δημοκρατική Αριστερά τί θα κάνει; Θα τον καταγγείλει πρώτα και θα συνεργαστεί μετά ή μήπως πρώτα θα συμμετάσχει και μετά θα καταγγείλει; Το άλλο το παιδί το καλό αυτό που ανατίναζε την κάλπη με τις μπλέ και πράσινες ρίγες (μα καθόλου ιδέα από μόδα;) μπακ ιν 1993, τί θα κάνει; επαναδιαπραγμάτευση ή απαγκίστρωση; ή μηπως αυτό θα το κάνει ο Μπένι τώρα που θα πάρει εξουσία ως άφθαρτος και νέος πολιτικός; Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες τελικά έχουν αρχηγό τον Καμμένο για να στείλουν μήνυμα για τη σχέση τους με τα ναρκωτικά ή τη θέση τους για το μεταναστευτικό;

Την Αλέκα θα την αφήσουν επιτέλους ήσυχη να οικοδομήσει το κομμουνιστικό κίνημα που θα σαρώσει σε καμιά 30αρια χρόνια τον καπιταλισμό ή θα την παίρνουν διάφοροι Τσίπρεζ και Παπούλιες για να κλείνουν ραντεβού; Έχει και τα ΚΝΑΤ να επιτηρήσει δεν είναι να την ενοχλούν σε τέτοιες κρίσιμες ώρες. Τί θα γίνει αν οι λούμπεν πουν να βγουν στο δρόμο χωρίς παρασκευή, χωρίς αρχηγό, χωρίς κόμμα;
Και καλά οι δικοί μας. Οι αγορές; Τι θα κάνουν οι αγορές, θα μας υποβαθμίσουν στην κατηγορία «χρεοκοπημένοι χωρίς προσχήματα» ή θα μας κρατήσουν στην κατηγορία «σίγουρο στοίχημα και με καλή απόδοση»; Η Μέρκελ, ο Ολάντ; Ο Μόντι; Οι τράπεζες; Φαντάσου λέει να χρεοκοπήσουν οι τράπεζες. Αυτό ειλικρινα δε θα το αντέξω. Είναι πολλά. Τα λέει κι ο Γιαννάκης με την Όλγα στο μέγκα. Αυτοί αλήθει τί θα απογίνουν;

Είναι πολλααα. Έχω μια βδομάδα να κοιμηθώ. Πήρα τηλέφωνα παντού. Ο Τσίπρεζ είχε μια συνάντηση με το σύλλογο φίλων σλοβένικης φιλοσοφίας «Ο Γίγαντας της Λουμπλιάνα», δε μπόρεσε να απαντήσει. Ο Σαμαράς είχε να ανατινάξει κάτι κάλπες ακόμα, πάρε τον Φαϊλο τον Κρανιδιώτη μου είπε να ρωτήσεις. Σιχάθηκα. Δεν πήρα. Ο Βενιζέλος μου είπε ο λαός έδωσε σαφή εντολή. Να διαλυθεί το ΠαΣοΚ του είπα, φοβάμαι ότι είστε ανεύθυνος μου είπε και το έκλεισε. Ο πιο ευγενικός ήταν ο Φανούρης. Τεσσερις φορές μιλήσαμε από κανένα 3ώρο. Πήρε σαφή θέση. Εγώ άκρη δεν έβγαλα. Νύσταξα όμως λίγο και τον ξαναπήρα. Τα ίδια. Εκεί που πάει να κλείσει το μάτι τσουπ η εθνική ευθύνη. Ανατριχιάζω και ξυπνάω. Τότε είναι που έρχεται ο Γιαννάκης. Οι αγορέεεεες μου λέει. Τι να κάνω κι εγώ τις πήρα κι αυτές τις αγορές ενα τηλέφωνο. Μ’ αυτές τα είπαμε καλύτερα απ’ όλους. Κορίτσα τί θα γίνει θα χρεοκοπήσουμε. Ανάλογα πως θα πάνε τα κέρδη απ το στοίχημα ρε φίλε μου, μου είπαν. Το κατάλαβα αλλά δεν μπορώ να πω ότι ησύχασα κιόλας. Λέω ρε κορίτσα και το στοίχημα εσείς δε το ‘χετε; Ναι μου λένε. Μπερδεύτηκα. Μα γιατί δεν τους παίρνουμε τα κέρδη; ή έστω το πρακτορείο; ή στην τελική και τα δύο; Είσαι ανεύθυνος πάλι, η Μέρκελ με το Βενιζέλο μαζί.
Μα ρε παιδιά τί θα γίνει πρέπει κάποια στιγμή να κοιμηθώ κι εγώ. Το μάτι έχει φτάσει στο πάτωμα. Τριγυρνάω στα 7 τετραγωνικά του δωματίου σα ζόμπι κι είναι κι αυτό το γαμημένο το καλοριφέρ στη μέση το ‘χω τσακίσει το γόνατο. Ρε ποιός ύπνος και αγορές μας λες εσύ εδώ έχουμε ακυβερνησία. Έρχεται ο όλεθρος, η καταστροφή, η εξαθλίωση. Μααα, αυτά δεν είναι ήδη εδώ; Είσαι ανεύθυνος…
Τι θα γίνει ρε παιδιά; Θα μου απαντήσει κάποιος; Η ακυβερνησία! μάτι δεν μπορώ να κλείσω. Πρέπει να βρώ μια απάντηση. Πρέπει να κοιμηθώ. Πήρα κι άλλα τηλέφωνα. Πήρα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες. Πήρα και διάβασα, ζώδια, καφέδες αυγά, κεφτέδες μια σούπερ κατερίνα της αδερφής μου που είχα απο παλιά. Τίποτα. Πήρα επιστήμονες, πήρα ειδικούς, πολιτικούς αναλυτές, δημοσκόπους, οικονομολόγους. Τίποτα. Ακόμα χειρότερα.
Δεν τα κατάφερα.
Δε γαμιέται, θα κατεβάσω τα παντζούρια και θα κλείσω τη μουσική..

Posted on 13/05/2012, in Απόψεις / Θεωρίες, Κοινωνία, Πολιτική and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

