Η χειρόγραφη επιστολή που μοιραζόταν στην κηδεία του Αλέξη Γρηγορόπουλου…

ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Δεν είμαστε τρομοκράτες, «κουκουλοφόροι», «γνωστοί-άγνωστοι»
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!

Αυτοί, οι γνωστοί-άγνωστοι….

Κάνουμε όνειρα -μη σκοτώνετε τα όνειρά μας!
Έχουμε ορμή – μη σταματάτε την ορμή μας.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!

Κάποτε ήσασταν νέοι κι εσείς.
Τώρα κυνηγάτε το χρήμα, νοιάζεστε μόνο
για τη «βιτρίνα», παχύνατε, καραφλιάσατε,
ΞΕΧΑΣΑΤΕ!

Περιμέναμε να μας υποστηρίξετε,
Περιμέναμε να ενδιαφερθείτε,
να μας κάνετε μια φορά κι εσείς περήφανους.
ΜΑΤΑΙΑ!

Ζείτε ψεύτικες ζωές, έχετε σκύψει το κεφάλι,
έχετε κατεβάσει τα παντελόνια και περιμένετε
τη μέρα που θα πεθάνετε.
Δε φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε
δεν δημιουργείτε!
Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε.
ΥΛΗ ΠΑΝΤΟΥ
ΑΓΑΠΗ ΠΟΥΘΕΝΑ – ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ

Που είναι οι γονείς; Που είναι οι καλλιτέχνες;
Γιατί δε βγαίνουν έξω να μας προστατέψουν;
ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Υ.Γ.: Μη μας ρίχνετε άλλα δακρυγόνα
ΕΜΕΙΣ
κλαίμε κι από μόνοι μας.

Απο το forum της ΕΑΚΟ http://eako.forumup.gr

About kyan

Raised on the mountains of western Greece, studied by the sea in the north of Greece, went underwater (The Netherlands) to work. Music, hip-hop in particular, is my specialty. Most of my posts are in Greek and they rant about the defeat of capitalism and the rise of the weak.

Posted on 10/12/2008, in Ανεξαρτησία στην κοινωνία, Κοινωνία, Παιδεία - Πανεπιστήμια, Πολιτική and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 Σχόλια.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια…

    Τα παιδιά ξέρουν τι λένε!!

    Μου αρέσει!

  2. ΜΙΛΑΩ ΣΑΝ ΜΑΜΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ ΕΧΑΣΑ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ!!!!!ΠΟΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΣ.ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ!!!!

    Μου αρέσει!

  3. Δηλώσεις του Αρχιεπισκοπου Ιερωνυμου για το θέμα: http://oode.wordpress.com/2008/12/11/ieronimos-episodia/

    Μου αρέσει!

  4. ena bravo sta niata bravo sas etsi mipos k ksipnisoume

    Μου αρέσει!

  5. ΧΟΥΑΝΑ

    Δε φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε
    δεν δημιουργείτε!
    Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε.
    ΥΛΗ ΠΑΝΤΟΥ
    ΑΓΑΠΗ ΠΟΥΘΕΝΑ – ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ

    θα ήθελα να υπογραμμίσω αυτές τις σκέψεις γιατί πιστεύω πως είναι η καρδιά όλων των προβλημάτων της σύγχρονης εποχής. Πιστεύω ακόμα πως η ανεργία και η κακή κατάσταση στην αγορά εργασίας προκύπτει απο την απουσία του συναισθήματος. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι η φαντασία, η δημιουργικότητα και το συναίσθημα είναι διωκόμενα εγκλήματα (ας μου επιτραπεί η έκφραση) ακόμα και στους καλλιτεχνικούς χώρους όπου πλέον η εμπορικότητα είναι το ζητούμενο.

    Μου αρέσει!

  1. Παράθεμα: Αντίο στον Αλέξη με… δακρυγόνα στην Κηδεία, χωρίς αιτία! « OMADEON

Σχολιάστε